×

بازنشستگان یک ماه افزایش حقوق طلبکارند، پرداخت در خرداد

بازنشستگان یک ماه افزایش حقوق طلبکارند، پرداخت در خرداد

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد

بازنشستگان-یک-ماه-افزایش-حقوق-طلبکارند،-پرداخت-در-خرداد وکیل 

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در خرداد ماه خبر داد.

محمدحسن زدا در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: پرداخت افزایش حقوق امسال بازنشستگان تامین اجتماعی از 7 اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شد و مابه التفاوت افزایش حقوق اردیبهشت ماه به حساب این افراد واریز گردید.

مستمری بازنشستگی-حقوق کار و امور اجتماعی -  عدم قطع مستمری زنان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد - طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی رد شد - دریافت حقوق بازنشستگی یا وظیفه و سهمیه مستمری از دو صندوق بلامانع است 

وی در توضیح پرداخت افزایش حقوق یک ماهه بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: قصد پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان را در فروردین ماه داشتیم اما به دلیل اینکه مصوبه دولت در این خصوص اردیبهشت ماه ابلاغ شد بنابراین فقط توانستیم افزایش حقوق یک ماه را پرداخت کنیم.

به گفته زدا، مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت خواهد شد و این افراد هم اکنون یک ماه افزایش حقوق از تامین اجتماعی طلبکارند.

قانون اصلاح پاره ای از مقررات مربوط به حقوق بازنشستگی ، بانوان شاغل ، خانواده ها و سایر کارکنان - قانون نظام هماهنگ حقوق بازنشستگی و وظیفه -  آیا زنان بازنشسته هم کمک هزینه می گیرند؟ 

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر در سال جاری 17 درصد و مابقی بازنشستگان نیز 15 درصد افزایش یافته است و حداقل حقوق از 608 هزار تومان سال گذشته به 712 هزار تومان رسیده است.

منبع : خبرگزاری مهر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.