×

در کشور ما هیچ قاضی برای صدور حکم از بالا دستور نمی گیرد

در کشور ما هیچ قاضی برای صدور حکم از بالا دستور نمی گیرد

رئیس کل دادگستری لرستان گفت دستگاه قضایی در کشورهای اسلامی باید مقتدر و مستقل باشند تا مردم احساس آرامش کنند در کشور ما هیچ قاضی برای صدور حکم از بالا دستور نمی‎گیرد و به عبارتی قاضی مستقل است

در-کشور-ما-هیچ-قاضی-برای-صدور-حکم-از-بالا-دستور-نمی-گیرد وکیل 

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: دستگاه قضایی در کشورهای اسلامی باید مقتدر و مستقل باشند تا مردم احساس آرامش کنند. در کشور ما هیچ قاضی ( مقالات مرتبط با قاضی -سوالات مرتبط با قاضی ) برای صدور حکم از بالا دستور نمی‎گیرد و به عبارتی قاضی مستقل است.

 اعتبار علم قاضی در شمار ادله اثباتی - استقلال قاضی در آئین دادرسی - چرا باید قاضی مستقل باشد ؟ - قاضی آگاه هیچ گاه تندی نخواهد کرد - علم قاضی در قانون مجازات اسلامی 

جعفر بدری در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: عملکرد دولت و مسئولان بسیار حساس و سرنوشت‎ساز است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه شبکه‎های اجتماعی نامطلوب یکی از عوامل خطرساز برای نسل جوان محسوب می‌شود، تصریح کرد: عدم برنامه کافی برای خوراک روحی و فکری جوانان باعث اعتیاد مجازی جوانان به شبکه های اجتماعی، مواد مخدر صنعتی، بروز زمینه‎های ارتکاب انواع جرائم و افت تحصیلی می‎شود.

قاضی نباید به مشکلات مردم بی تفاوت باشد - استقلال قضایی و نقش آن در اجرای صحیح عدالت 

بدری با بیان اینکه جوانان تا زمانی‎که آینده روشنی نداشته باشند خود را با روش‎های کاذب سرگرم می‎کنند، بیان کرد: سلامت نظام اداری ضامن سلامت جامعه است و افتخار ما این است که دستگاه قضایی سالمی داشته و مقتدر و مستقل و به‌دور از تمامی حاشیه‎ها فعالیت می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در عربستان تحت تاثیر وهابی‎هاست و احساس آرامش در عربستان معنایی ندارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.