×

سردفتران می توانند سفیران اقتصادی برای ایران و روسیه باشند

سردفتران می توانند سفیران اقتصادی برای ایران و روسیه باشند

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای کشورها محسوب شوند

سردفتران-می-توانند-سفیران-اقتصادی-برای-ایران-و-روسیه-باشند وکیل 

رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای کشورها محسوب شوند.

 اطلاعیه سازمان ثبت در خصوص دفاتر فاقد دفتریار - سردفتران و دفتریاران به اخلاق حرفه ای پایبند باشند - آئین نامه بیمه و بازنشستگی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی 

محمدرضا دشتی اردکانی در دیدار با اعضای کانون سردفتران فدراسیون روسیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه مناسبات دو کشور به گونه‌ای است که باید روابط کاری آن‌ها با یکدیگر بیشتر شود، ثبت قراردادهایی در این زمینه الزامی است.

وی ادامه داد: در همین راستا لازم بود زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم تا سرمایه گذاران روسی و همچنین سرمایه گذاران ایرانی بتوانند ارتباط موثری را با یکدیگر برقرار کنند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه ارتباط کانون سردفتران ایران با روسیه به ماه قبل برمی‌گردد، گفت: ما از هیات روسی دعوت کردیم تا ضمن حضور در ایران از سیستم دفاتر اسناد رسمی ایران بازدید کنند زیرا معتقدیم سیستم و قانون دفاتر اسناد رسمی ایران بسیار پیشرفته و به روزترین سیستم‌های موجود است و می‌توانیم تجربیات خود را در این عرصه به کشورهای دیگر عرضه کنیم.

قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران - یک استان دیگر دارای کانون سردفتران و دفتریاران شد

وی با اشاره به اینکه هنوز تفاهم‌نامه‌ای بین کانون سردفتران ایران و روسیه منعقد نشده است، اظهار کرد: از آن‌جایی که این دیدار اولین دیدار رسمی ما محسوب می‌شود قطعا در طول ماه‌های آینده و همزمان با صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس کانون سردفتران قراردادی را در مسکو منعقد خواهیم کرد.

دشتی اردکانی ادامه داد: زیربنای کار اقتصادی تبادل سند میان دو کشور است و سردفتران و مشاوران می‌توانند این روند را تسهیل کنند تا حجم سرمایه گذاری در این دو کشور بالا برود.

وی ادامه داد: سردفتران می‌توانند سفیران اقتصادی برای هر دو کشور باشند. در ایران سردفتران امین حاکمیت و مردم هستند و قطعا در کشور روسیه نیز همین موضوع وجود دارد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.