×

مجامع بین المللی پیرامون جنایت در نیجریه واکنش مناسبی نشان دهند

مجامع بین المللی پیرامون جنایت در نیجریه واکنش مناسبی نشان دهند

عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) و مسئول این دفتر در استان یزد، جنایت نیجریه را نقض آشکار حقوق اولیه بشری دانست و گفت مجامع بین‏‏‎‎المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی باید واکنش مناسبی در این خصوص نشان دهند

مجامع-بین-المللی-پیرامون-جنایت-در-نیجریه-واکنش-مناسبی-نشان-دهند وکیل 

عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) و مسئول این دفتر در استان یزد، جنایت نیجریه را نقض آشکار حقوق اولیه بشری دانست و گفت: مجامع بین‏‏‎‎المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی باید واکنش مناسبی در این خصوص نشان دهند.

فاطمه کریمی، با اشاره به فجایع اخیر در کشور نیجریه، اظهار کرد: متاسفانه ارتش نیجریه به بهانه‎‎‏‏ای مضحک، دست به جنایتی تاریخی و هدفمند برای جلوگیری از آگاهی مردم و گسترش روزافزون تشیع زد و آخرین گزینه را که نقض آشکار حقوق اولیه بشری است انتخاب کرد که به کشتار صدها تن انجامید.

وی با بیان اینکه ارتش نیجریه با این خفقان، قوانین بین‏‏‌المللی را در خصوص آزادی ابراز عقیده زیر پا گذاشته است، افزود: دولت و ارتش نیجریه با این جنایت و نقض حقوق بشر، چهره‌ای منفور در میان ملت‏‏‌ها از خود بر جای گذاشتند و باید در این رابطه به افکار جهانی پاسخگو باشند.

این عضو مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این شرایط، شیعیان نیجریه باید علاوه بر حفظ وحدت به ایجاد ثبات و آرامش در این کشور کمک کنند و مثل همیشه چهره واقعی اسلام ناب را نشان دهند.

کریمی در پایان تاکید کرد: البته از مجامع بین‏‏‌المللی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی هم انتظار می‌‏‏رود که واکنش مناسبی در این خصوص نشان دهند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.