×

تاکید یک مقام قضایی بر نقش مهم برنامه ریزی در رسیدن به موفقیت

تاکید یک مقام قضایی بر نقش مهم برنامه ریزی در رسیدن به موفقیت

رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به نقش برنامه‌ریزی در رسیدن به موفقیت، گفت امسال هم مانند سال گذشته دادگستری استان برای هر یک از شعب دادگاه‌ها و دادسراها بر اساس کیفیت کار از لحاظ تعداد پرونده‌ها، برنامه خاص در نظر گرفته تا قضات و کارکنان شعب بر اساس برنامه پیش‌بینی شده عمل کنند

تاکید-یک-مقام-قضایی-بر-نقش-مهم-برنامه-ریزی-در-رسیدن-به-موفقیت وکیل 

رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به نقش برنامه‌ریزی در رسیدن به موفقیت، گفت: امسال هم مانند سال گذشته دادگستری استان برای هر یک از شعب دادگاه‌ها و دادسراها بر اساس کیفیت کار از لحاظ تعداد پرونده‌ها، برنامه خاص در نظر گرفته تا قضات و کارکنان شعب بر اساس برنامه پیش‌بینی شده عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی‌فرد در نشست صمیمی که با حضور قضات و کارکنان دادسرای مرکز استان در دادسرای ساری برگزار شد با تبریک سال جدید به شعار سال 95 « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده اشاره کرد و گفت: سهم دستگاه قضایی در تحقق این شعار مهم کم نیست. دستگاه قضایی با سرعت بخشیدن به رسیدگی در پرونده‌ها می تواند در کاهش هزینه هایی که دولت از این بابت متقبل می شود کمک کند.

وی با اشاره به سفر رسمی رئیس قوه قضاییه سال گذشته به استان مازندران، سال 94 را سالی پرخیر و برکت برای مردم استان و دستگاه قضایی دانست و افزود: نتایج این آثار و برکات ان‌شاءالله تا پایان سال جاری به بار خواهد نشست.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه این حمایت‌ها شاهد جبران کمبودها در بخش‌های کادر قضایی و اداری و تجهیزات و امکانات در استان باشیم.

تقوی‌فرد به سلیقه‌ای عمل نکردن دادگستری استان در نقل و انتقالات نیرو اشاره کرد و گفت: به این منظور کمیسیونی متشکل از 4 نفر از معاونین تشکیل شده که با توجه به توان، مهارت، دانش و سابقه افراد و بر اساس ضوابط و عادلانه اقدام به توزیع نیروها در سطح استان است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.