×

دانلود رایگان نسخه تلفن همراه نرم افزار دستور، مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی و کیفری 4 جلد در یک نرم افزار

دانلود رایگان نسخه تلفن همراه نرم افزار دستور، مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی و کیفری 4 جلد در یک نرم افزار

دانلود رایگان نسخه تلفن همراه نرم افزار دستور، مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی و کیفری 4 جلد در یک نرم افزار

دانلود-رایگان-نسخه-تلفن-همراه-نرم-افزار-دستور،-مجموعه-تنقیح-شده-قوانین-و-مقررات-حقوقی-و-کیفری-4-جلد-در-یک-نرم-افزار وکیل 

متن کامل مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی  2 جلد (20 دفتر) و نیز متن کامل مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات کیفری در 2 جلد (37 دفتر) در یک نرم افزار 

نسخه تلفن همراه «دستور» نیز همانند نسخه اصلی شامل متن کامل مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات حقوقی طی 2 جلد (20 دفتر) و نیز متن کامل مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات کیفری در 2 جلد (37 دفتر) می‌باشد. این مجموعه قیمتی برابر با 600000 ریال دارد که نسخه همراه آن، به همت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.
 
از نکات ارزشمندی که در خصوص محتوای این برنامه قابل توجه است، نظریه‌های تفسیری شورای نگهبان، آراء وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، بخشنامه‌های قوه قضاییه و نیز 2885 نظریه مشورتی اداره کل امور حقوقی، اسناد و امور مترجمین قوه قضاییه است که در ذیل هر اصل قانون اساسی یا ماده قانونی به صورت پاورقی و لینک در اختیار کاربر قرار گرفته است و اهمیت و کارایی آن در حوزه مطالعات قانونی و تحقیقات حقوقی، بسیار روشن است.
 
از جمله مطالبی که در بخش قوانین و مقرارت حقوقی ارائه شده، می‌توان به موضوعاتی چون: قانون اساسی، آیین دادرسی و اجرای احکام ، قانون مدنی و مسئولیت مدنی، احوال شخصیه و ثبت احوال، تملک آپارتمان­ها و روابط موجر و مستأجر، امور حسبی و حمایتی، تجارت و ورشکستگی، ثبت اسناد و املاک و دفاتر رسمی، دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور، وکالت دادگستری و حمایت قضایی، کارشناسی رسمی دادگستری، قوانین بیمه، روابط کارگر و کارفرما، معادن، آب و قنوات، شهرداری و امور شهری، اوقاف، اراضی و املاک، اصول تشکیلات دادگستری و مقررات مربوط به قضات اشاره کرد.
 
بخش مربوط به قوانین و مقررات کیفری نیز مشتمل بر مطالب و موضوعات عدیده‌ای است که شامل این مباحث است: قوانین و مقررات دادگستری کیفری در دادگاه­های عمومی و انقلاب؛ اقدامات تأمینی و امور زندان­ها، سجل قضایی و عفو و بخشودگی؛ مصونیت­های جزایی؛ تعاون قضایی، استرداد مجرمین، انتقال محکومان و جرایم مرزی؛ قانون مجازات اسلامی؛ جرایم کارکنان دولت و شهردارها و مأموران خدمات عمومی؛ جرایم علیه اموال؛ جرایم اقتصادی و قاچاق؛ مواد مخدر و داروهای روان­گردان؛ امور پزشکی، دارویی، خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی و درمانی؛ جرایم علیه افراد؛ جرایم انتخاباتی؛ وکالت و کارشناسی رسمی؛ جرایم علیه امنیت پرواز و هواپیما؛ ایمنی راه­ها و راه آهن؛ جرایم و تخلفات راهنمایی و رانندگی؛ امور دریایی؛ محیط زیست، صید و شکار، فضای سبز و آب؛ جنگل­ها و مراتع؛ کار و تأمین اجتماعی؛ گذرنامه، ورود و اقامت اتباع بیگانه؛ ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ بی‌سیم‌های اختصاصی، امور سمعی و بصری و تجهیزات ماهواره؛ مطبوعات؛ حقوق مؤلفان، مصنفان، هنرمندان و پدیدآورندگان نرم­افزارهای رایانه­ای؛ ازدواج و حمایت خانواده؛ ثبت احوال و اسناد سجلی؛ اسناد محرمانه و سرّی؛ مؤسسات آموزشی، امتحانات و آزمون­ها؛ جمعیت­ها و انجمن­ها؛ خدمت وظیفه عمومی؛ معادن؛ آثار ملی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی؛ شهرداری، عمران و نوسازی شهری، نظام مهندسی و کنترل ساختمان؛ سازمان قضایی نیروهای مسلح؛ دادسرا و دادگاه­های ویژه روحانیت؛ پیوست‌ها.
 
از مهم‌ترین امکانات فنی نسخه تلفن همراه «دستور» می‌توان به: نمایش متن با امکان جستجوی کلمات در متن و فهرست، فهرست درختی و نیز ارسال متن انتخابی از طریق پیام کوتاه (SMS) اشاره کرد.
 
نسخه تلفن همراه برنامه «دستور» با فرمت  جاوا (JAR) تلفن ‌های معمولی و لمسی را پشتیبانی می‌کند و از طریق این سایت قابل بارگذاری است.
 

دانلود مستقیم از سایت ( اینجا ) 4Mb حجم

*** همانطور که میدانید یکی از نقاط ضعف اساسی اندروید عدم توانایی آن در اجرای برنامه های جاوا با فرمت Jar است که بسیاری از کاربران را آزار میدهد. شما می توانید با نصب نرم افزار این مشکل را رفع نمایید و با کار کردن با این نرم افزار دانش حقوقی را تقویت نمایید. یکی از نرم افزار های رفع این مشکل را معرفی نموده، اما شما می توانید از نرم افزارهای مشابه برای حل این مشکل بهره برداری نمایید. ( اینجا )

 
 

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • زهرا1392-07-05 پاسخ

    !!! واقعا متشکر از لطفتون ،کمک بزرگی کردید، امیدوارم موفق باشید

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.