×

سرقت پول های ATM بانک ملی در تاکستان

سرقت پول های ATM بانک ملی در تاکستان

افروز از وقوع یک سرقت از بانک ملی خبر داد و گفت سارقان از قسمت شمالی بانک که یک محوطه باز است وارد شدند و پول‎های داخل دو دستگاه ATM که حدود 55 میلیون بود، را سرقت کردند

سرقت-پول-های-ATM-بانک-ملی-در-تاکستان

 افروز از وقوع یک سرقت از بانک ملی خبر داد و گفت: سارقان از قسمت شمالی بانک که یک محوطه باز است وارد شدند و پول‎های داخل دو دستگاه ATM که حدود 55 میلیون بود، را سرقت کردند.

سرقت پول‌های ATM بانک ملی در تاکستان«فرزین افروز» دادستان شهرستان تاکستان، در گفت‏‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از وقوع یک سرقت از بانک ملی خبر داد و گفت: در تاریخ 95.5.1 سارقان از قسمت شمالی بانک ملی که یک محوطه باز است وارد شدند و پس از سرقت پول‎های داخل دستگاه ATM پا به فرار گذاشتند.

وی ادامه داد: سارقین که فعلا بر اساس مستندات دوربین‌ها ممکن است بیش از دو نفر باشند، حدود 55 میلیون تومان از پول‌های دو دستگاه ATM بانک ملی را مورد سرقت قرار دادند و تحقیقات پیرامون این موضوع برای شناسایی سارقین ادامه دارد و با جدیت پیگیر کار هستیم.

افروز تصریح کرد: یکی از علل موثر در بروز این واقعه کوتاهی بانک بوده است؛ چراکه نیروی انتظامی در بازدیدهای مکرر و همچنین دادسرا طی مکاتباتی از بانک مذکور خواسته بودند که نواقص موجود را رفع کند، این در حالی است که به دلیل رعایت نکردن برخی مسائل ایمنی و امنیتی شاهد بروز چنین اتفاقی بودیم.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.