×

شگرد عجیب قاچاق موبایل با یدک کش از مرز تا تهران

شگرد عجیب قاچاق موبایل با یدک کش از مرز تا تهران

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یکی از شیوه‌های قاچاق موبایل از مرز به تهران را تشریح کرد

شگرد-عجیب-قاچاق-موبایل-با-یدک-کش-از-مرز-تا-تهران وکیل 

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یکی از شیوه‌های قاچاق موبایل از مرز به تهران را تشریح کرد.

سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره شیوه‌های قاچاق کالا به کشور اظهار داشت: یکی از پرونده‌هایی که مدتی قبل برای رسیدگی در اختیار تعزیرات قرار گرفت مربوط به انتقال موبایل قاچاق از یکی از نقاط مرزی به تهران از طریق یک یدک‌کش و تاکسی بود.

وی ادامه داد: شیوه به این صورت بوده که یک خودروی یدک‌کش به دفعات یک تاکسی را با خود به سمت تهران حمل می‌کرده است که در نهایت در یکی از عوارضی‌ها، مأموران پلیس به این یدک‌کش که به دفعات صرفا یک تاکسی خاص را به بهانه تعمیر به تهران منتقل می‌کرده مشکوک شده و بعد از بازرسی، متوجه اصل ماجرا می‌شوند.

اجتهادی گفت: راننده این یدک‌کش ابتدا سعی داشته با این بهانه که خودرو را برای تعمیر به نمایندگی در تهران منتقل می‌کند مأموران را از بازرسی منصرف کند اما وقتی مأموران اقدام به بازرسی از تاکسی می‌کنند، با انبوهی از موبایل‌های جاسازی‌شده داخل تاکسی مواجه می‌شوند. در نهایت مشخص شد که این افردا در پوشش انتقال خودروی معیوب به نمایندگی در تهران، به راحتی و به دفعات محموله‌های موبایل قاچاق را از نقطه مرزی به تهران منتقل می‌کرده‌اند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.