×

افزایش 10 درصدی دستگیری مواد فروشان در 6 ماه اول امسال

افزایش 10 درصدی دستگیری مواد فروشان در 6 ماه اول امسال

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد دستگیری مواد فروشان بیشتر شده است

افزایش-10-درصدی-دستگیری-مواد-فروشان-در-6-ماه-اول-امسال

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در 6 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد دستگیری مواد فروشان بیشتر شده است.

 سردار زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: طی سال های گذشته سن مصرف مواد مخدر و همچنین دسترسی به آن کاهش یافته، برای مثال در مکانی مثل منطقه انقلاب بین 5 تا ١٠ دقیقه برای تهیه مواد مخدر زمان نیاز است و متاسفانه ما در اینجا ضعف داریم.

وی افزود: سر منشا تولید کنندگان مواد مخدر را دنبال می کنیم، تولید داخلی یکی از بخش هایی است که برای هر کدام دستور کار مشخص داریم.

زاهدیان گفت: تعداد دستگیری های ما مشخص است، ما امسال در 6 ماهه اول ١٠ درصد افزایش دستگیری و در جمع آوری معتادین ٢٩درصد افزایش داشته ایم که این نشانه اشراف اطلاعاتی ماست که این افراد را شناسایی و با آنها برخورد می کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: فردی که به دنبال تولید مواد مخدر صنعتی است در منزل خود اقدام می کند که ما در این حوزه با برنامه ریزی و اشراف اطلاعاتی عمل می کنیم. این اشراف اطلاعاتی زمان خاصی را طلب می کند، نمونه های متنوعی هم وجود دارد.

وی در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه فضای مجازی گفت: با همکاری پلیس فتا اشراف خوبی داریم و موارد خاصی بوده که با آنها برخورد شده است.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.