×

مردم تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به سامانه 131 اطلاع دهند

مردم تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به سامانه 131 اطلاع دهند

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت سامانه تلفنی 131 در سطح گرگان و استان گلستان آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغات است

مردم-تغییر-کاربری-اراضی-کشاورزی-را-به-سامانه-131-اطلاع-دهند وکیل 

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: سامانه تلفنی 131 در سطح گرگان و استان گلستان آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با اعلام این خبر افزود: سامانه 131 به صورت پایلوت در سطح گرگان و استان گلستان در طول یکسال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و دارای گشت های مستمر و بازرسی از اراضی و بافت های زراعی و کشاورزی است.

دادستان گرگان تاکید کرد:این سامانه در راستای حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغ ها و جلوگیری از هرگونه تبدیل و تغییر کاربری غیر مجاز آنها راه اندازی شده است.

وی افزود: ما موظف هستیم از هویت و حریم روستاها و تعرض به اراضی زراعی از سوی افراد سودجو و منفعت طلب جلوگیری کنیم.

حقی در پایان از اجرای 16 فقره احکام قطعی قلع و قمع در روستای توشن گرگان در هفته گذشته خبر داد و گفت: با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان گرگان تعداد 16 مورد احکام قطعی قلع و قمع و تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری در روستای توشن به اجرا در آمد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.