×

آزادی 20 زندانی غیر عمد هرمزگانی با بدهی 2 میلیاردی

آزادی 20 زندانی غیر عمد هرمزگانی با بدهی 2 میلیاردی

از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 20 زندانی جرایم غیرعمد استان هرمزگان با پرداخت بدهی نزدیک به 2 میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته‌اند

آزادی-20-زندانی-غیر-عمد-هرمزگانی-با-بدهی-2-میلیاردی وکیل 

از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 20 زندانی جرایم غیرعمد استان هرمزگان با پرداخت بدهی نزدیک به 2 میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه، پانزدهمین جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری تحت حمایت این نهاد مردمی با حضور جمعی از مسئولان قضایی و خیرین خداجوی استانی در محل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم شهرستان بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم، احمد مرادی‌نژاد مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان با تقدیر از همیاری نیکوکاران در امر آزاد زندانیان واجد شرایط این نهاد حمایتی گفت: به همت مردم نوع‌دوست استان هرمزگان از ابتدای سال تعداد 20 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی یک میلیارد و 970 میلیون تومانی از زندان‌های سطح استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی با اشاره به جمعیت 136 نفری حال حاضر زندانیان جرایم غیرعمد در این استان، افزود: رقم بدهی این افراد معادل 17 میلیارد تومان است که امیدواریم ضمن تامین مبالغ مورد نیاز این زندانیان از محل جشن‌های گلریزان تمامی سرپرستان خانواده این دسته از زندانیان از بند آزاد و طعم شیرین آزادی را بچشند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.