×

دستگیری 600 معتاد متجاهر و 150 خرده فروش مواد مخدر در طرح ضربتی پلیس پایتخت

دستگیری 600 معتاد متجاهر و 150 خرده فروش مواد مخدر در طرح ضربتی پلیس پایتخت

سردار حسین رحیمی از طرح ضربتی پلیس پایتخت برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در منطقه فرحزاد تهران خبر داد

دستگیری-600-معتاد-متجاهر-و-150-خرده-فروش-مواد-مخدر-در-طرح-ضربتی-پلیس-پایتخت وکیل 

سردار حسین رحیمی از طرح ضربتی پلیس پایتخت برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در دره فرحزاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان از روز گذشته در سرکلانتری‌های 1،‌ 2، 3 و 11 با جدیت آغاز شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تا این لحظه 600 نفر از معتادان متجاهر و 150 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به کشف 185 کیلو مواد مخدر طی این طرح اشاره و تصریح کرد: مقادیری قمه و سلاح سرد و همچنین آلات و ادوات مصرف مواد نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان این مطلب که پلیس با قدرت و با صلابت به جمع‌آوری معتادان و برخورد با خرده‌فروشان ادامه می‌دهد،‌ اعلام کرد: یکی از مطالبات مردم از پلیس همین موضوع است، بنابراین پلیس با جدیت این طرح را  ادامه می‌دهد، اما انتظار این است که مسئولان سایر دستگاه‌های مسئول نیز به وظایف خود عمل کنند.

سردار رحیمی ادامه گفت: دستگیرشدگان این طرح به فشاپویه منتقل شدند تا در آنجا غربالگری شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص حضور پلیس در تفرجگاه‌ها اعلام کرد: تمام تفرجگاه‌ها تحت پوشش پلیس قرار خواهند گرفت تا مردم بتوانند در آسایش و آرامش در تفرجگاه‌ها حضور داشته باشند.

وی در خصوص اینکه آیا زنان معتاد نیز در این طرح دستگیر شده‌اند یا نه، گفت: دستگیری زنان معتاد نیز داشته‌ایم که آنها به مراکز مربوط منتقل شده‌اند.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسش فارس در این خصوص که همواره شاهد برقراری این طرح ها هستیم اما دوباره معتادان به پاتوق خود بازمی‌گردند گفت: در دره فرحزاد پایگاه پلیس امداد مستقر است که نیروهای ورزیده‌ای در آن حضور دارند؛ در مناطقی که طرح‌های پاک‌سازی صورت گرفته نیروهای پلیس با آمادگی کامل حضور پررنگ دارند تا دیگر معتادان به آنجا بازنگردند.

وی ادامه داد: در این طرح هم پاتوق‌داران و هم سرگروه‌ها وهم افراد معتاد عادی دستگیر شده‌اند واین کار را تا پاک‌سازی شهر ادامه خواهیم داد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با تأکید بر این مطلب که پلیس با معتادان عادی،‌متجاهر و خرده‌فروشان و قاچاقچیان برخورد قاطع و جدی خواهد داشت، گفت: پلیس مسئول جمع آوری و دستگیری و برخورد با این افراد است و باید سایر بخش‌های مسئول نیز با قاطعیت پای کار باشند تا بتوان برای درمان معتادان و زندانی شدن قاچاقچیان کارهای لازم را انجام داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شورایاری محله فرحزاد و شهرداری ناحیه 2 منطقه 2 که در این طرح همکاری لازم را با پلیس داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.