×

آزادی زندان زندانی به جرم معاونت در قتل عمد پس از 3 سال و 6 ماه

آزادی زندان زندانی به جرم معاونت در قتل عمد پس از 3 سال و 6 ماه

زندانی «ن ب» که به جرم معاونت در قتل عمدی به مدت حداقل 3 سال و 6 ماه در ندامتگاه شهر ری بسر می‌برد با تلاش و پیگیری اعضای شعبه شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان آزاد شد

آزادی-زندان-زندانی-به-جرم-معاونت-در-قتل-عمد-پس-از-3-سال-و-6-ماه وکیل 

زندانی «ن. ب» که به جرم معاونت در قتل عمدی به مدت حداقل 3 سال و 6 ماه در ندامتگاه شهر ری بسر می‌برد با تلاش و پیگیری اعضای شعبه شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان آزاد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شورای حل اختلاف استان تهران و بنا بر گزارش ارسالی از شعبه شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان شهر ری، متهم «ن. ب» که از تاریخ 26 /9 /1392 که به جرم معاونت در قتل عمدی در ندامتگاه شهر ری به سر می‌برد با پیگیری و اخذ رضایت شکات از طرف اعضای شورای حل اختلاف زندان آزاد شد.

اعضای شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه زنان شهر ری با سرپرستی خانم خاکی قاضی شعبه در خصوص این پرونده حسب دستور ریاست محترم شوراهای حل اختلاف استان تهران بر انجام جلسه صلح و سازش و اخذ رضایت از شکات، پس از آنکه هیچ یک از شکات (پدر و مادر مقتول) در وهله اول حاضر به مذاکره نشدند پس از پیگیری و برقراری تماس های مکرر اعضاء با آنان حاضر به مصالحه شده و بابت ارائه رضایت خود مبلغ 100 میلیون تومان مطالبه کردند.

لذا چون متهم قادر به پرداخت این مبلغ از مطالبه نبود، اعضاء شورای حل اختلاف مجددا به پیگیری خود ادامه داده و نهایتاً در تاریخ 24/ 3 /1396 اولیای دم با حضور در شعبه 2907 شورای حل اختلاف ندامتگاه شهر ری در ازای دریافت 55 میلیون تومان (35 میلیون تومان نقد و 20 میلیون تومان سفته) رضایت خود را اعلام کرده و شورا مبادرت به صدور گزارش اصلاحی نمود و درخواست عفو و تخفیف مجازات از زندانی اخذ و توسط خانواده وی به اجرای احکام دادسرای ناحیه 27 ارائه گردیده و در نهایت به آزادی او انجامید.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.