×

تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی مستلزم ارسال لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری

تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی مستلزم ارسال لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تعلل دولت در ارسال لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس، تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی را منوط به ارسال این لایحه دانست

تعیین-تکلیف-نیروهای-غیررسمی-مستلزم-ارسال-لایحه-دایمی-کردن-قانون-مدیریت-خدمات-کشوری

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تعلل دولت در ارسال لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس، تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی را منوط به ارسال این لایحه دانست.

سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خانه ملت در رابطه با آخرین وضعیت تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی به رسمی در دولت، اظهار کرد: شهریور سال جاری مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که قرار بود وظایف و تمامی مسایل مربوط به نظام اداری و کارمندی مانند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی در آن تعیین تکلیف شود، به اتمام رسید و دولت نیز لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارسال نکرد تا مجلس نسبت به دایمی کردن قانون اقدام کند بنابراین بررسی موضوع تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی با مشکل مواجه شد.

وی با انتقاد از اینکه دولت در قانون برنامه بودجه سال 1396 اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای یک سال تمدید کرد، افزود: متاسفانه با وجود گذشت یک سال از تمدید قانون، دولت هنوز لایحه‌ای به مجلس ارایه نکرده و در این رابطه تخلف کرده است. در حالی که اگر هرچه سریع‌تر این لایحه به مجلس ارسال شود، تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی تعیین تکلیف خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه با ارایه لایحه دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس در اسرع وقت نسبت به بررسی این لایحه و تعیین تکلیف وضعیت نیروهای غیررسمی اقدام خواهیم کرد، گفت: مجلس منتظر ارایه این لایحه از سوی دولت است و به طور قطع اگر دولت در ارسال لایحه به مجلس تعلل کند، به‌گونه‌ای دیگر رفتار خواهیم کرد.

منبع : روزنامه حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.