×

ثبت ازدواج موقت بالای دو سال رای نیاورد

ثبت ازدواج موقت بالای دو سال رای نیاورد

ثبت ازدواج موقت بالای دو سال رای نیاورد

ثبت-ازدواج-موقت-بالای-دو-سال-رای-نیاورد وکیل 

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ماده 22 لایحه حمایت از خانواده در کمیسیون قضائی بررسی شد، گفت: ثبت ازدواج موقت بالای دو سال در کمیسیون قضایی رأی نیاورد.   

مصطفی طباطبائی‌نژاد در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در جلسه روز گذشته کمیسیون قضایی پیرامون لایحه حمایت از خانواده بحث شد که بر این اساس ماده 22 لایحه اصلاح شد.

وی در ادامه افزود: ماده 22 لایحه حمایت از خانواده با حفظ مفاهیم قبلی از کمیسیون قضایی به صحن علنی مجلس ارجاع داده شد.

این نماینده مجلس در‌ خصوص ثبت ازدواج موقت گفت: کمیسیون قضایی ثبت ازدواج موقت را به توافق طرفین،‌ داشتن فرزند و عقد موقتی که دو سال از مدت زمان آن گذشته باشد،‌ منوط کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در مورد شرط سوم گفت: ثبت ازدواج موقتی که بیش از دو سال از مدت آن می‌گذرد در کمیسیون قضایی رأی نیاورد اما به صحن علنی مجلس برای رأی‌گیری ارسال شد.

طباطبائی‌نژاد زمان بررسی مواد 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده را جلسه بعدی کمیسیون قضایی یعنی روز سه‌شنبه عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی بنده این است که کمیسیون پس از بررسی این مواد تغییری در این مواد ایجاد نکند؛ چون پس از مدت‌‌ها بررسی‌ کارشناسی توسط کمیسیون قضایی این مواد به صحن علنی مجلس ارائه شده بود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اگر مواد 22، 23 و 24 لایحه حمایت از خانواده بدون ارسال به کمیسیون قضایی توسط رئیس مجلس در صحن علنی بررسی می‌شد، رأی مثبت نمایندگان را کسب می‌کرد، ‌اظهارداشت: رئیس مجلس به منظور بررسی و کارشناسی بیشتر این مواد را به کمیسیون ارجاع داد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.