×

جامعترین نرم افزار حقوقی و جزایی برای همه موبایلها

جامعترین نرم افزار حقوقی و جزایی برای همه موبایلها

این کتاب مجموعه ای کم نظیر و کاربردی از قوانین حقوقی و جزائی داخلی و خارجی است که مطابق با آخرین اصلاحات مربوطه تدوین شده است

جامعترین-نرم-افزار-حقوقی-و-جزایی-برای-همه-موبایلها وکیل 

این کتاب مجموعه ای کم نظیر و کاربردی از قوانین حقوقی و جزائی داخلی و خارجی است که مطابق با آخرین اصلاحات مربوطه تدوین شده است.

این مجموعه شامل بیش از 60 قانون، بخشنامه، تصویب نامه، رأی وحدت رویه و ... می باشد که از جمله آن ها می توان به قانون اعسار،قانون امور حِسبی،قانون آیین دادرسی مدنی و کیفری، قانون اجرای احکام مدنی، قانون تجارت، قانون ثبت اسناد و املاک با الحاقات، لایحه مجازات اسلامی مصوب 1390، قانون مجازات اسلامی مصوب 1370 و ... اشاره کرد. در گردآوری این مجموعه از منابع معتبری چون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مجموعه قوانین تنقیح شده حقوقی و جزائی قوه قضائیه استفاده شده است و به همین جهت مطالب آن از اعتبار بیشتری نسبت به سایر مجموعه ها برخوردار است. از دیگر مزیت های این مجموعه به روز بودن اطلاعات آن است که مطابق با آخرین تغییرات در بهمن 1391 تدوین و انتشار یافته است.

دریافت نسخه آندروید (apk)

دریافت نسخه جاوا (jar)

دریافت نسخه آیفون (epub)

 در صورت بروز مشکل هنگام دریافت برنامه بر روی لینک مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه Save Link As یا Save target as را انتخاب کنید.

 بعد از دریافت دقت کنید پسوند فایل دریافت شده با پسوند فایل در بالا یکسان باشد. برای مثال اگر نسخه آندروید کتاب را دریافت کردید و دیدید پسوند فایل دریافت شده zip است؛ پسوند فایل را با کلیک راست بر روی آن و انتخاب گزینه rename به apk تغییر بدهید. بدیهی است در صورتی که پسوند فایل مورد نظر apk باشد نیازی به این کار نیست.

منبع : حق گستر

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.