×

به ازای اعتبار هر فرد دسته چک با رنگ متفاوت به وی تحویل داده می‌شود

به ازای اعتبار هر فرد دسته چک با رنگ متفاوت به وی تحویل داده می‌شود

به ازای اعتبار هر فرد دسته چک با رنگ متفاوت به وی تحویل داده می‌شود

به-ازای-اعتبار-هر-فرد-دسته-چک-با-رنگ-متفاوت-به-وی-تحویل-داده-می‌شود-

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی مجلس پیشنهاد داد تا قانون جدید تجارت به مدت 5 سال به صورت آزمایشی اجرا شود.
موسی قربانی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روز سه شنبه کمیسیون قضایی جلسه تشکیل داد. در این جلسه اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی قانون تجارت که پیش از این نهایی شده بود و تنها 2 ماده آن مورد اشکال قرار گرفته بود را مورد بررسی قرار دادند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: سرانجام این 2 ماده هم مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت و برای مشخص شدن مدت اجرای آزمایشی آن به صحن علنی رفت.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی 5 سال را برای اجرای آزمایشی این قانون پیشنهاد دادند که باید منتظر نظر صحن علنی ماند.

یکی از مباحث و سرفصل‌های قانون جدید تجارت بحث چک و قوانین مربوط به آن است که اکثر کارشناسان معتقدند اجرای این قانون جدید می‌تواند از میزان چک‌های برگشتی بکاهد.

در این قانون چک‌ها به صورت رنگی برای عرضه به مشتریان بانک‌ها تعریف شده است که بر اساس آن به ازای اعتبار هر فرد دسته چک با رنگ متفاوت به وی تحویل داده می‌شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.