×

مرگ روزانه 49 ایرانی در جاده های سال 93

مرگ روزانه 49 ایرانی در جاده های سال 93

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماهه نخست سال جاری چهار هزار و 392 نفر بود،

مرگ-روزانه-49-ایرانی-در-جاده-های-سال-93 وکیل 

سازمان پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) کشور اعلام کرد: آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سه ماهه نخست سال جاری چهار هزار و 392 نفر بود،

بحثی درباره آثار حقوقی حوادث رانندگی - بررسی حقوقی مسئولیت ناشی از حوادث رانندگی - بررسی جرایم مربوط به حوادث رانندگی و تسهیلات بیمه شخص ثالث - کمک به مصدوم ، شاه کلید کاهش مجازات - زوایای حقوقی قتل غیرعمد ناشی از حوادث رانندگی - سیر رسیدگی به جرایم ناشی از  تصادفات رانندگی - ضربه به سر علت اصلی مرگ در حوادث رانندگی ، مرگ نیمی از فوتی ها در محل حادثه - تقصیر در حوادث رانندگی - معرفی کتابی درباره مسئولیت مدنی حوادث رانندگی - تبعات کیفری صدمه غیرعمدی حوادث رانندگی

 از کل تلفات حوادث رانندگی در بهار امسال سه هزار و 374 نفر مرد و یکهزار و 18 نفر زن بودند.

در این مدت استان های فارس با 403، تهران با 334 و خراسان رضوی با 329 فوتی بیشترین و استان های کهگیلویه و بویراحمد با 42، اردبیل با 49 و خراسان شمالی با 52 فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

در حوادث رانندگی سه ماهه اول امسال دو هزار و 845 نفر در مسیرهای برون شهری، یکهزار و 150 نفر در محورهای درون شهری، 383 نفر در مسیرهای روستایی و 14 نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست داده اند.

طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی شود - برق گرفتگی شهری از دیدگاه پزشکی قانونی - جنون در پزشکی قانونی - آئین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی - پزشکان تمایلی به خدمت درپزشکی قانونی ندارند

طی این مدت 78 هزار و 952 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3.3 درصد کاهش یافته است. از کل مصدومان حوادث رانندگی در بهار امسال 56 هزار و 138 نفر مرد و 22 هزار و 814 نفر زن بودند.

افزایش تلفات رانندگی در خرداد امسال

در خرداد ماه سال جاری یکهزار و 564 نفر ( یکهزار و 211 مرد و 353 زن) در حوادث رانندگی جان باختند، این رقم در مقایسه به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات تصادفات یکهزار و 495 نفر بود، 4.6 درصد بیشتر شده است.

کار در پزشکی قانونی در ردیف کارهای سخت و زیان آور قرار گیرد -  تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1394 ابلاغ شد 

در خرداد امسال 26 هزار و 322  نفر در حوادث رانندگی مصدوم شده و به مراکز پزشکی قانونی ( مقالات مرتبط با پزشکی قانونی - سوالات مرتبط با پزشکی قانونی ) مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2.8 درصد کاهش یافته است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.