×

داوطلبان آزمون وکالت و سردرگمی برای مطالعه قانون

داوطلبان آزمون وکالت و سردرگمی برای مطالعه قانون

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که در حال رایزنی با نهادهای ذی‌مدخل هستیم تا مشخص شود که داوطلبان آزمون وکالت سال 93 قانون فعلی آیین دادرسی کیفری یا قانون جدید مصوب 92 را مطالعه کنند

داوطلبان-آزمون-وکالت-و-سردرگمی-برای-مطالعه-قانون وکیل 

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که در حال رایزنی با نهادهای ذی‌مدخل هستیم تا مشخص شود که داوطلبان آزمون وکالت سال 93 قانون فعلی آیین دادرسی کیفری یا قانون جدید مصوب 92 را مطالعه کنند.

منابع آزمون وکالت - منابع آزمون های مختلف حقوقی - شرکت مجدد کارورزان کانون وکلای مرکز در ازمون وکالت 94 - نامه سازمان سنجش آموزش درباره پاسخ به اعتراضات آزمون وکالت 

علی نجفی‌توانا ، اظهار کرد: از آنجا که طبق نظر رییس قوه قضاییه قانون جدید آیین دادرسی کیفری از لحاظ اجرایی به تعویق افتاده است، وکلا و همکاران قضایی باید زمانی با این قانون آشنا باشند که جنبه اجرایی داشته باشد.

وی با اشاره به این که فعلا اجرای قانون جدید آیین دادرسی کیفری معلق است و بحث اصلی این است که کدام قانون منبع اصلی برای آزمون وکالت سال 93 است، گفت: در حال رایزنی با مجموعه نهادهای ذی‌مدخل از جمله مقامات تقنینی و قضایی هستیم و نتیجه را ظرف روزهای آینده اعلام می‌کنیم تا داوطلبان آزمون وکالت سال 93 دچار مشکل نشوند.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز پیش از این گفته بود که در آزمون وکالت 93 به احتمال زیاد سوالات درس آیین دادرسی کیفری از قانون فعلی طرح خواهد شد.

علی رضایی ، رتبه 2 آزمون وکالت 93 کانون وکلای دادگستری مرکز - نتایج آزمون وکالت 93 اعلام شد - تاخیر جدی در اعلام نتایج آزمون وکالت 93 وجود نخواهد داشت 

 اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در بیست و دومین مجمع عمومی خود که در روزهای 31 اردیبهشت و اول خرداد 1393 برگزار شد تصویب کرد که سوالات درس آیین دادرسی کیفری آزمون وکالت 93 از قانون جدید آیین دادرسی کیفری مصوب 92 طرح شود.

اخیرا محمد علی اسفنانی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن زمان اجرای قانون آیین دادرسی کیفری خبر داد و گفت: رئیس قوه قضاییه در جلسه‌ای که با اعضای کمیسیون حقوقی داشته خواستار این موضوع شده که این قانون از اول تیرماه سال 94 به اجرا گذاشته شود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.