×

معاون قضایی جدید دیوان عدالت اداری معرفی شد

معاون قضایی جدید دیوان عدالت اداری معرفی شد

با تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین مبشری معاون قضایی دیوان در امور هیات عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اشراقی به جای او معرفی شد

معاون-قضایی-جدید-دیوان-عدالت-اداری-معرفی-شد وکیل 

با تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین مبشری معاون قضایی دیوان در امور هیات عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اشراقی به جای او معرفی شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه روز گذشته هیات عمومی دیوان عدالت اداری( مقالات مرتبط با دیوان عدالت اداری - سوالات  مرتبط با دیوان عدالت اداری ) ضمن تجلیل از مبشری، از زحمات وی در طول مدت خدمت به عنوان معاون این نهاد قضایی قدردانی کرد.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه شکر نعمت، موجب زیاد شدن آن خواهد شد و یکی ارزشمندترین نعمات در زندگی نیز داشتن رفیق خوب و صمیمی است، به سابقه دوستی خود با حجت‌الاسلام مبشری اشاره کرد و گفت: سابقه آشنایی میان ما به پیش از انقلاب باز می‌گردد و از سال 1360 هم که وارد دستگاه قضایی شدیم، در مقاطع مختلف با ایشان همکار بوده‌ام.

دیوان عدالت اداری چه مصوباتی را باطل می کند؟ - آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری

وی افزود: آقای مبشری طی 5 سالی که به عنوان معاون دیوان عدالت اداری مشغول به خدمت بودند، هر آنچه را که در توان داشتند، در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ضمن آرزوی توفیق برای آقای مبشری اظهار امیدواری کرد، دستگاه قضایی بتواند از تجربیات ارزشمند ایشان در جایگاه جدید بهره‌مند شود.

در ادامه رئیس دیوان عدالت اداری ( مقالات مرتبط بادیوان عدالت اداری - سوالات  مرتبط با دیوان عدالت اداری ) با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه مبنی بر انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین اشراقی به عنوان معاون قضائی دیوان گفت: آقای اشراقی ورقه تاریخی دیوان و شخصی هستند که با توجه به سابقه دیرینه همکاری‌شان در این نهاد قضایی نسبت به بسیاری از مسایل اشراف دارند.

وی افزود: از اینکه آقای اشراقی قبول مسئولیت کردند تا به عنوان معاون در دیوان فعالیت خود را پی‌گیری کنند، قدردانی می‌کنم.

در این جلسه همچنین حجت‌الاسلام مبشری طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از همکاران خود گفت: از محضر همه همکاران عزیز و قضاتی که با تلاش شبانه‌روزی خود در کار گره گشایی از مشکلات مردم هستند و مانند آنها را کمتر دیده‌ام، تشکر می‌کنم و کمال قدردانی را دارم.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام مبشری، به عنوان مستشار دیوان عالی کشور منصوب شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.