×

بازداشت وکیلی با قراردادی 32 میلیارد تومانی

بازداشت وکیلی با قراردادی 32 میلیارد تومانی

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت یک وکیل با قراردادی 32میلیارد تومانی خبرداد و گفت به تازگی یک وکیل دستگیر شده است و دلیل آن هم این است که این وکیل با یکی از دستگاه‌های دولتی قراردادی به مبلغ 32 میلیارد تومان منعقد کرده است

بازداشت-وکیلی-با-قراردادی-32-میلیارد-تومانی

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت یک وکیل با قراردادی 32میلیارد تومانی خبرداد و گفت: به تازگی یک وکیل دستگیر شده است و دلیل آن هم این است که این وکیل با یکی از دستگاه‌های دولتی قراردادی به مبلغ 32 میلیارد تومان منعقد کرده است.

وکیل 32 میلیاردی عضو کانون وکلا نبوده است 

وی با بیان اینکه این سؤال پیش می‌آید که با چه مبنایی این قرارداد بسته شده تا 32 میلیارد تومان برای یک پرونده پرداخت شود؟ ادامه‎داد: این دستگاه اجرایی هم این پول را به حساب شرکتی خصوصی واریز کرده تا از طریق این شرکت ، وجه مورد نظربه وکیل مدفع پرداخت شود. در واقع باید گفت که این ارگان به نوعی پولشویی کرده است. سخنگوی قوه قضاییه در تشریح این ماجرا اضافه کرد: این وکیل برای اینکه نظر این دستگاه دولتی را جلب کند پیش‌پرداختی 2 میلیاردی را گرفته و رأی قاضی را جلب کرده است و بر طبق آن بیان کرده من ذی‌نفوذ هستم، قاضی اشتباه کرده و راه برای من باز گذاشته است.وی تصریح کرد: فکر می‌کنم این وکیل تنها نباشد ولی هنوز جریان مشخص نشده است. همچنین این وکیل و دو نفر دیگر در این رابطه در بازداشت هستند و ما از دستگاه‌های دولتی انتظار داریم مراقب باشند و معاونت‌های حقوقی‌شان قراردادها را بررسی کنند.

منبع: حمایت

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.