×

پایان امسال آخرین مهلت ارائه خدمات به دارندگان کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی

پایان امسال آخرین مهلت ارائه خدمات به دارندگان کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها تا پایان سال افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند

پایان-امسال-آخرین-مهلت-ارائه-خدمات-به-دارندگان-کارت-های-معافیت-و-پایان-خدمت-قدیمی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها تا پایان سال افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی در خصوص تعویض کارت های قدیمی معافیت یا پایان خدمت با کارت هوشمند اظهار داشت: درخواست هایی که بابت تعویض کارت های پایان خدمت تاکنون به سازمان رسیده، رقمی نزدیک به هشت میلیون بوده که قریب به اتفاق آنها صادر و به افراد تحویل داده شده است.

به گفته وی تا پایان سال 1393 کلیه کارت های قدیمی در سطح کشور جمع آوری شده و دیگر هیچگونه خدماتی به این دسته از کارت ها ارائه نمی شود.

این مقام مسئول افزود: هموطنان باید طوری برنامه ریزی کنند که حداکثر تا پایان امسال نسبت به تعویض کارت های قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام نمایند تا در سال آینده با مشکل جدی روبرو نشوند.

 تعویض کارت پایان خدمتچه افرادی باید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنند ؟ - آخرین مهلت تعویض کارت های پایان خدمت 

جانشین سازمان وظیفه عمومی تأکید کرد: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها افرادی که اقدام به تعویض کارت خود نکرده اند در مواقع ضروری نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

کریمی در رابطه با مدت زمان تعویض کارت ها عنوان کرد: کارت های تعویضی ظرف مدت یک ماه صادر شده و توسط شرکت پست به درب منازل افراد ارسال می شود، اما در صورتی که برخی افراد فاقد اطلاعات در سازمان وظیفه عمومی باشند، اصالت کارت آنان از طریق نیروی صادر کننده کارت استعلام می شود که ممکن است موجب طولانی شدن فرآیند صدور کارت شود.

وی افزود: افرادی که از زمان درخواست تعویض کارت آنان بیش از یک ماه گذشته است می توانند با ارسال علامت « ؟ » به سامانه پیامکی این سازمان به شماره 10 2060 110 ،وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در رابطه با تعرفه های تعویض کارتها بیان داشت: هزینه ها برای دریافت کارت های هوشمند معافیت و پایان خدمت متفاوت است، این هزینه ها بر اساس مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی ایران تنظیم شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره مدارک و تعرفه های مربوط به تعویض کارت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس www.vazifeh.police.ir مراجعه نمایند.
 

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.