حکم اعدام قاتل پزشک معروف اردبیلی اجرا شد

حکم-اعدام-قاتل-پزشک-معروف-اردبیلی-اجرا-شد

حکم اعدام قاتل پزشک معروف اردبیلی اجرا شد

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اجرای حکم قصاص قاتل پزشک معروف اردبیلی خبر داد و گفت: این حکم صبح امروز در زندان مرکزی اردبیل اجرا شد.

حکم اعدام قاتل پزشک معروف اردبیلی اجرا شد«ناصر عتباتی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از اجرای حکم قصاص قاتل پزشک معروف اردبیلی خبر داد و گفت: این حکم صبح امروز در زندان مرکزی اردبیل اجرا شد.

وی در رابطه با روند رسیدگی به این پرونده اظهار کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این پرونده و به لحاظ اهمیت موضوع و جوی که پس از قتل این پزشک معروف اردبیلی ایجاد شده بوده، بررسی این پرونده با دستور ریاست دادگستری استان اردبیل به صورت ویژه، خارج از نوبت و با نهایت دقت و ظرافت در دست بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: اقدامات تحقیقی و تعقیبی پرونده فوق با نهایت دقت و به لحاظ سرعت در دادسرای اردبیل، تحت نظارت مستقیم دادستان و با استفاده از کارآگاهان مجرب آگاهی انجام گرفت و با توجه به دلایل و مدارک موجود در پرونده کیفرخواست صادر شد.

وی تصریح کرد: این پرونده با حضور وکیل اولیای دم و دو وکیل متهم، در دادگاه کیفری یک استان اردبیل و در حضور 3 قاضی مجرب و نماینده دادستان در جلسات متعدد مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از بررسی دقیق پرونده حکم بر قصاص قاتل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: این حکم در دیوان عالی کشور تایید و با توجه به تقاضای اولیای دم مبنی اجرای حکم قصاص، صبح امروز اجرا شد.

عتباتی اعلام کرد: انگیزه قتل کاملا فردی بود و جنبه شخصی داشته و برخلاف شایعات و جوسازی‌های صورت گرفته هیچ گونه ارتباطی به مسائل درمان و روابط پزشک و بیمار در این پرونده وجود نداشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در پایان از زحمات رئیس و قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اردبیل، بازپرس پرونده و کارآگاهان قدردانی کرد.

 اول مرداد ماه سال گذشته دکتر اصغر پیرزاده از متخصصان متبحر و صاحب‌نام آنکولوژی که اهتمام بسیاری به درمان بیماران سرطانی داشت، در اردبیل به قتل رسید و قاتل که جوانی 22 ساله بود بلافاصله دستگیر شد.

پس از این واقعه، برخی رسانه‌ها انگیره قاتل را مسائل پزشکی عنوان کردند و از قتل این پزشک در مطبش خبر دادند که دادستان اردبیل با انتقاد از این فضاسازی‌ها گفت: قاتل جوانی 22 ساله و از آشنایان مقتول است و قتل در محل اقامت و سکونت قاتل اتفاق افتاده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

تعیین-110-سکه-مهریه-کار-دادگاه‌ها-را-زیادتر-می‌کند

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند

تعیین 110 سکه مهریه کار دادگاه‌ها را زیادتر می‌کند [...]

مهریه-و-وراثت-در-نکاح-موقت

مهریه و وراثت در نکاح موقت

مهریه و وراثت در نکاح موقت [...]

ماده-الحاقی-به-قانون-مبارزه-با-مواد-مخدر-،-موارد-اعدام-را-محدود-کرده-است

ماده الحاقی به قانون مبارزه با مواد مخدر ، موارد اعدام را محدود کرده است

یک حقوقدان گفت الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر نسبت به قانون پیشین خفیف‌تر است [...]

رای-شماره-1031-هیات-عمومی-دیوان-عدالت-اداری-با-موضوع-ابطال-تبصره-قسمت-ب-و-بند-6-ماده-19-تعرفه-مصوب-عوارض-محلی-و-بهای-خدمات-شهرداری-اردبیل

رای شماره 1031 هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال تبصره قسمت ب و بند 6 ماده 19 تعرفه مصوب عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری اردبیل

رأی شماره 1031 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال تبصره قسمت ب و بند6 ماده 19 تعرفه مصوب عو [...]

شرایط-گذشت-از-قصاص-چیست؟

شرایط گذشت از قصاص چیست؟

یکی از مواردی که قصاص را منتفی می‌کند اعلام گذشت اولیای‌دم از اجرای حکم قصاص است که این امر ممکن است [...]

رای-شماره-1821-هیات-عمومی-دیوان-عدالت-اداری

رای شماره 1821 هیات عمومی دیوان عدالت اداری

رأی شماره ١٨٢١ ھیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال بند٣ شیوه نامھ مصاحبھ اختصاصی داوطلبان ور [...]

نحوه-اجرای-قرار-تعلیق-اجرای-مجازات-,-آزادی-مشروط-,-قرار-تعویق-صدور-حکم-,-نظام-نیمه-آزادی-و-آزادی-تحت-نظارت-سامانه-های-الکترونیکی-و-جایگزین-های-

نحوه اجرای قرار تعلیق اجرای مجازات , آزادی مشروط , قرار تعویق صدور حکم , نظام نیمه آزادی و آزادی تحت نظارت سامانه های الکترونیکی و جایگزین های

آیین‌نامه نحوه اجرای قرار تعلیق اجرای مجازات، آزادی مشروط، قرار تعویق صدور حکم، نظام نیمه آزادی و آز [...]

راه-اندازی-سامانه-ثبت-و-ضبط-دارایی-های-مسئولان-مثبت-است-به-شرط-اجرا

راه اندازی سامانه ثبت و ضبط دارایی های مسئولان مثبت است به شرط اجرا

راه اندازی سامانه ثبت و ضبط دارایی‌های مسئولان مفید است البته به شرطی که این سامانه اجرایی شود [...]

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.