برقراری ارتباط سامانه های 135 و 124 برای ارسال سریع شکایات مردمی

برقراری-ارتباط-سامانه-های-135-و-124-برای-ارسال-سریع-شکایات-مردمی

برقراری ارتباط سامانه های 135 و 124 برای ارسال سریع شکایات مردمی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای دسترسی سریع مردم با یک وب سرویس، ارتباط سامانه‌های 135 تعزیرات و 124 صنعت، معدن و تجارت ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، جمال انصاری در حاشیه نشست با مسئولان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که به میزبانی سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای رفع تداخل و موازی کاری دو سامانه 135 و 124 چه برنامه‌ای دارید؟، اظهار کرد: نشست امروز برای بررسی راهکارها برای تحقق بهترین عملکردها که منجر به رضایتمندی بیشتر مردم شود، برگزار شد.

وی گفت: هر تعددی در سامانه‌ها را نمی‌شود با عنوان موازی کاری تلقی کرد. سامانه 135 تعزیرات قدمت بسیار کمتری از سامانه 124 صنعت، معدن و تجارت دارد و یکی از کارکردهای سامانه 135 دریافت شکایات مردمی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: تصمیم گرفته شد با یک وب سرویس، ارتباط این دو سامانه برقرار شود تا مردم در کوتاه‌ترین زمان بتوانند شکایت‌های خود را ارسال کنند و این شکایت‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

انصاری درباره برنامه‌های نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی هم گفت: با همکاری سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نظر داریم در مناسبت‌های پیش رو از جمله عید نوروز و ماه مبارک رمضان به گونه‌ای عمل کنیم تا آرامش بیشتری برای مردم ایجاد شود و در گشت‌های مشترک تعزیرات در این خصوص اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا کارشناسان این سازمان در بیشتر گشت‌های مشترک تعزیرات حضور ندارند؟ اظهار کرد: در همه گشت‌های مشترک نمایندگان این سازمان یا صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌ها باید حضور داشته باشند و حضور بازرسان سازمان صنعت نیز نشان دهنده حضور کارشناسان سازمان حمایت از مصرف کنندگان است.

عباس تابش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در هفته‌های اخیر چه تعداد پرونده تخلفات صنفی را به شعب تعزیرات ارسال کرده‌اید؟ گفت: پرونده‌هایی در خصوص لبنیات و خودرو فرستاده‌ایم که منجر به صدور رأی شده است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

آمار-های-جدید-تعزیرات-از-رشد-چشمگیر-تخلفات-خودروسازان-و-شرکت-های-لبنیاتی

آمار های جدید تعزیرات از رشد چشمگیر تخلفات خودروسازان و شرکت های لبنیاتی

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات تعداد پرونده‌های مربوط به تخلفات خودروسازان و شرکتهای لبنیانی در سال ج [...]

کاهش-40-درصدی-کلاهبرداری-های-ارتباطی-در-فروردین-98

کاهش 40 درصدی کلاهبرداری های ارتباطی در فروردین 98

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از کاهش 40 درصدی کلاهبرداری های ارتباطی در فروردین 98 [...]

ورود-به-موضوع-نرخ-عوارض-طرح-ترافیک-در-صلاحیت-سازمان-تعزیرات-نیست

ورود به موضوع نرخ عوارض طرح ترافیک در صلاحیت سازمان تعزیرات نیست

طرح ترافیک خصوصاً با تغییراتی که از سال 97 با هدف گسترش عدالت اجتماعی و حذف رانت‌ها در آن ایجاد شد ، [...]

رای-شماره-های-2009-الی-2011-هیات-عمومی-دیوان-عدالت-اداری

رای شماره های 2009 الی 2011 هیات عمومی دیوان عدالت اداری

رأی شماره ھای ٢٠٠٩ الی ٢٠١١ ھیأت عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال بخشنامھ ھای شماره 6٠ ١١٩٣5٩ [...]

اجرای-طرح-ضیافت-تعزیرات-در-تهران-از-امروز

اجرای طرح ضیافت تعزیرات در تهران از امروز

جانشین کشیک گشت تعزیرات استان تهران از اجرای طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با عنوان طرح ضیافت د [...]

بسیاری-از-پرونده-های-پزشکی-قانونی-مربوط-به-تخلفات-حوزه-پزشکی-است

بسیاری از پرونده های پزشکی قانونی مربوط به تخلفات حوزه پزشکی است

بسیاری از پرونده‌های پزشکی قانونی مربوط به تخلفات حوزه پزشکی است که آموزش به مردم و نگاه پیشگیرانه م [...]

135-سامانه-ای-نیمه-جان

135 سامانه ای نیمه جان

135 سامانه پاسخگویی سازمان تعزیرات حکومتی است شهروندان می توانند در صورت ثبت گزارش یا شکایت به درگاه [...]

افزایش-دو-برابری-پرونده-تخلفات-خودرویی-نسبت-به-سال-97

افزایش دو برابری پرونده تخلفات خودرویی نسبت به سال 97

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با انتقاد از وضع قوانین محدود کننده در برخورد تعزیراتی با متخلفان بازار [...]

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.