×

بیشترین تخلفات در ماه رمضان مربوط به کالاهای اساسی است

بیشترین تخلفات در ماه رمضان مربوط به کالاهای اساسی است

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی گفت بیشترین تخلفاتی که از اول ماه مبارک رمضان با آن مواجه بودیم مربوط به اقلام اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و لبنیات است

بیشترین-تخلفات-در-ماه-رمضان-مربوط-به-کالاهای-اساسی-است وکیل 

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین تخلفاتی که از اول ماه مبارک رمضان با آن مواجه بودیم مربوط به اقلام اساسی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و لبنیات است.

رسیدگی به شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی - اصلاح آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان بازرسی کل کشور مجاز به بازرسی از سازمان تعزیرات حکومتی است - آراء قطعی شعب سازمان تعزیرات حکومتی قابل اعتراض و رسیدگی در دیوان عدالت اداری است  

فریبرز جوانشیر ، اظهار کرد: قبل از ماه مبارک رمضان به همه استان‌ها بخشنامه‌ای را ابلاغ کردیم که تعداد شعب سیار را افزایش دهند.

وی ادامه داد: اولویت ما در این ماه ارائه آمار و ارقام از افزایش تخلفات نیست، بلکه اولویت اول ما ایجاد امنیت و آرامش در بازار است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: اولویت دوم ما این است که کالای اساسی و مورد نیاز مردم در دسترس و اختیار آنها قرار داشته باشد که دستگاه‌های ذی ربط در این راستا اقدامات لازم را انجام دادند.

حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی - تصویبنامه در خصوص تعیین سازمان و تشکیلات تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی باید سازمان مقابله با تخلفات کشور باشد 

جوانشیر اولویت سوم را مربوط به بازرسی و نظارت دانست و گفت: اولویت آخر ما نظارت است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌ها نظارت در حد مطلوب وجود دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تعزیرات حکومتی افزود: علاوه بر گشت‌های سیار گشت‌های ثابت اداری نیز در ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، یعنی علاوه بر اینکه تا 4 بعدازظهر همه پرسنل اعم از گشت‌های سیار و ثابت حضور دارند از 4 بعد از ظهر تا 8 شب نیز در سراسر کشور شعب سیار و شعب ثابت فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.