اصلاح مواد21 و 22 آئین نامه امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی و مجتمع آموزشی بین المللی

اصلاح-مواد21-و-22-آئین-نامه-امتحانات-دوره-های-ابتدایی-و-راهنمایی-تحصیلی-و-مجتمع-آموزشی-بین-المللی

اصلاح مواد21 و 22 آئین نامه امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی و مجتمع آموزشی بین المللی

8/793/120 3/4/1380
رای صادره در ششصد و شصت و سومین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش مورخ 31/3/80

شورای عالی آموزش و پرورش مقرر می دارد مواد21و22 آئین نامه امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی و مجتمع آموزشی بین المللی بشرح زیر اصلاح شود:
ماده 21- دانش آموزی که به علت غیبت موجه در نوبت دوم از یک ، چند و یا تمام مواد درسی نمرده امتحانی نداشته باشد می تواند با رعایت ماده 25 و تبصره ذیل آن ، درس یا دروس مربوط را امتحان دهد و برابر شرایط قبولی خرداد ماه اعلام نتیجه شود. چنانچه دانش آموز در تمام یا برخی از دروس در امتحانات عایبین موجه شرکت نکند، بدون محاسبه معدل همراه سایر دانش اموزان تجدیدی در شهریورماه در امتحان درس یا دروس مربوط شرکت خواهد کرد. اعلام نتیجه این قبیل دانش آموزان همانند سایر دانش آموزان تجدیدی خواهد بود.
ماده 22- دانش آموزش که به علت غیبت موجه در نوبتهای اول ودوم در یک ، چند و یا تمام مواد درسی نمره امتحانی نداشته باشد می تواند با رعایت ماده 25 و تبصره ذیل ان درس یا دروس مربوط را امتحان دهد. نمرات ماخوذه این قبیل دانش آموزان بدون ضریب ،برای نوبت اول و با ضریب 2 برای نوبت دوم منظور می گردد و برابر شرایط قبولی خرداد ماه اعلام نتیجه می شود. چنانچه دانش آموز در تمام یا برخی از دورس در امتحانات غایبین موجه شرکت نکند، بدون محاسبه معدل همراه سایر دانش آموزان تجدیدی در شهریورماه در امتحان درس یادروس مربوط شرکت خواهد کرد برای محاسبه معدل کل نمره شهریور ماه این قبیل دانش آموزان بدون ضریب برای نوبت اول و با ضریب 2 برای نوبت دوم منظور می گردد و اعلام نتیجه آنان همانند سایر دانش آموزان تجدیدی خواهد بود.
موضوع : اصلاح مواد21و22 آئین نامه امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمای تحصیلی و مجتمع آموزشی بین المللی د رششص و شصت و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 31/3/80 به تصویب رسید. صحیح است ، به مورد اجراء گذاشته شود.
د- 4414 رئبس شورای عالی و وزیر آموزش وپرورش - حسین مظفر

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16435

تاریخ تصویب : 1380/03/31

تاریخ ابلاغ : 1380/05/13

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.