آئین نامه اجرائی فراز «ج » بند 15 تبصره 12 قانون بودجه سال 68 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-فراز-«ج-»-بند-15-تبصره-12-قانون-بودجه-سال-68-کل-کشور

آئین نامه اجرائی فراز «ج » بند 15 تبصره 12 قانون بودجه سال 68 کل کشور

شماره 112082/ ت 887 - 7/10/1368
وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران

هیأت وزیران درجلسه مورخ 22/9/1368 بنا به پیشنهاد شماره 4924/15 مورخ 4/7/1368 وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وتأیید یه شماره 4714-64/11157-1 مورخ 30/7/1368 سازمان برنامه وبودجه وبه استناد بند 30 تبصره 12 قانون بودجه سال 1368 کل کشور، آئین نامه اجرائی فراز «ج» بند 15 تبصره 12 قانون مزبور موضوع نحوه مصرف اعتبارات اختصاص داده شده جهت اجرای طرح مقدماتی تهیه نقشه کاداتسربشماره 10905210د را بشرح زیر تصویب نمودند:
الف – به سازمان ثبت اسناد واملاک کشور اجازه داده می شود پس از وصول تأیید درآمد موضوع ردیف 410102 قسمت سوم قانون بودجه سال 1368 به تناوب تا یک میلیارد (000ر000ر000ر1 ) ریال حسب درخواست آن سازمان و تخصیص سازمان برنامه و بودجه بشرح زیر به مصرف برساند:
1- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظق است دراولین فرصت نسبت به مبادله موافقتنامه مورد نظر در قالب طرح عمرانی با سازمان برنامه و بودجه اقدام نماید.
2- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مجاز است به منظور تربیت نیروی انسانی مورد نیاز طرح کاداستر با مؤسسات و مراکز آموزشی مربوط قرارداد لازم در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته علوم کاداستر ( ثبتـــــــــی ونقشه برداری ) منعقد و پرسنل مجری و کادر آموزشی مورد نیاز مربوط به اجرای طرح شاغل در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان نقشه برداری را با هماهنگی وزارت امورخارجه به منظور به هنگام نمودن دانش و مهارت پرسنل فوق الذکر ، به خارج از کشور ( ترجیحاً کشورهائی که تجربه عملی و علمی دارند) اعزام نموده و هزینه های مربوط را از محل اعتبار طرح تأمین و پرداخت نماید.
3- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می تواند جهت تمرز امور و پرسنل مربوط به اجرای طرح تهیه نقشه کاداستر و تجهیزات و لوازم ذیربط در مرکز و شهرها و مناطقی که اعلام اجرای تهیه نقشه کاداستر می شود، ساختمان متناسب از محل اعتبار طرح اجاره و یا مرجحاً خریداری نماید.
4- به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اجازه داده می شود در مناطقی که اجرای طرح و تهیه نقشه های کاداستر اعلام می شود جهت تهیه عکسهای هوائی مخصوص و مربوط و سایر امورخدماتی و تحقیقاتی و مطالعاتی ، با سازمان نقشه برداری کشور و سایر سازمانها و مؤسسات مشابه درصورت نیاز با مرکز آمار ایران قرارداد مقتضی منعقد و هزینه های مربوط را از محل اعتبار طرح تأمین و پرداخت نماید.
5- سازمان ثبت اسناد واملاک کشور مجازاست ضمن انعقاد قرارداد لازم از خدمت افراد متخصص و ماهر و اساتیدو صاحبنظران و کارشناسان و مطلعین کشور در زمینه تهیه نقشه های کاداستر استفاده و حق الزحمه خدمات و یا فوق العاده اضافه کار آنان را ( برحسب مورد ) از محل اعتبار طرح پرداخت نماید . استفاده از خدمات اینگونه افراد نباید تعهدی برای سال بعد بودجه آورد.
6- سازمان ثبت اسناد واملاک کشور مجاز است وسایل نقشه برداری ،کنترل زمینی هرگونه ملزومات مورد نیاز ،وسایل نقشه کشی ، تجهیزات مربوط به عملیات زمینی صحرایی . کارگاهی ، و آزمایشگاهی و وسائط نقلیه موتوری و خودرو ، وهمچنین دستگاههای چاپ نقشه ، اوزالید ، فتوکپی ، زیراکس ، و سایر تجهیزات ووسائل مورد نیاز را از محل اعتبار طرح تهیه نماید.
7- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مجاز است اقلام و تجهیزات فوق را درصورت اعلام کتبی مبنی بر عدم تهیه و تدارک و تجهیزات یاد شده توسط دستگاههای دولتی ذیربط و مسئول ، از سایر منابع موجود تهیه وخریداری نماید.
8- سازمان ثبت اسناد واملاک کشور مجاز است دستگاههای کامپیوتر مورد نیاز خودرا درقالب برنامه جامع طراحی شده که به تایید دفتر طراحی سیستمها- سازمان برنامه وبودجه و شورای عالی انفورماتیک رسیده باشد خریداری و نصب و راه اندازی نماید.
ب – درصورت درخواست سازمان ثبت اسناد واملاک کشور وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی و نهادهای انقلابی اسلامی و شهرداریها مکلفند همکاریهای لازم را در جهت اجرای طرح نقشه های کاداسترباسازمان مذکور معمول دارند.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 13069

تاریخ تصویب : 1368/09/22

تاریخ ابلاغ : 1368/10/19

دستگاه اجرایی : وزارت دادگستری -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.