در خواست تکمیل اطلاعات

در-خواست-تکمیل-اطلاعات

در خواست تکمیل اطلاعات


تاریخ : 25/10/1372
شماره :19258/50
پیوست :
بسمه تعالی
شرکت موضوع : در خواست تکمیل اطلاعات

نظر به اینکه به روز بودن اطلاعات شما در این دفتر شرط اصلی صحت و دقت در ارجاع کارها و انجام آن می باشد ،لذا طبیعی است که ارسال این اطلاعات بطور مرتب بخصوص در هنگام بروز هر نوع تغییر در آن به این دفتر ضرورت قطعی دارد .
از طرفی مقرر است که معرفی فهرست واجدین شرایط برای دعوت به مناقصه ها بر همین اساس از طریق سیستم مکانیزه (کامپیوتری ) به دستگاه اجرایی انجام گیرد . درفهرستهای مزبور بخصوص اسامی پیمانکارانی که درفاصله کمتر از یک ماه اطلاعات کارهای در دست اجرای خود را به این دفتر اعلام ننمایند منظور نخواهد شد ،لذا تاکید می گردد که هر نوع تغییر و یا اطلاع جدید در کارهای در دست اجرای شما باید کتباً و در فواصل یکماهه به این دفتر اعلام شود . در این زمینه لازم است اضافه شود که حتی در صورت عدم تغییر در اطلاعات نیز لازم است اعلامیه کتبی شما دایر بر عدم ایجاد تغییر در اطلاعات قبلی در همان فواصل یکماهه به این دفتر واصل گردد.
با گذر از مقدمه فوق مراتبی را که باید در تکمیل و ارسال فرمها و مدارک به این دفتر مورد اقدام قرار دهید بشرح زیر به اطلاع میرساند:
الف – توضیحات و فرم مربوط به اسامی شرکای موثر در رتبه بندی و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل :
-در این فرم درصد سهام قبلاً در پرسشنامه های ار سالی از سوی شما تکمیل شده لیکن هم اکنون خواهشمند است درصد سهام فعلی هر فرد در آن محل درج شود .
– در مورد تاریخ استخدام یا مشارکت منظور اولین تاریخ مشارکت در شرکت و انتخاب بلا اتقطاع به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل است.
ب- توضیحات فرم مربوط به کار در دست اجرا : توضیحات مربوط به این فرم در برگ جداگانه پیوست میباشد تا فرم مربوط را بر آن اساس تکمیل نمایید.
ج- توضیحات مربوط به ارسال اطلاعات صحیح و به موقع به سازمان برنامه وبودجه .
1- از نظر آنکه کنترل های فوق به منظور رعایت ظرفیت آماده به کار شرکتها برای قبول کار جدید توسط آنها صورت می گیرد ، لذا در صورتیکه (حتی با ارسال اطلاعات کامل و به موقع باز هم ) از آن شرکت برای مناقصه ای که خارج از ظرفیت و صلاحیت و تعداد کار مجاز شرکت قرار گرفته است دعوت شود آن شرکت موظف است قبل از اقدام به خرید اسناد مناقصه مراتب را کتباً با این دفتر عنوان نماند در صورت صدور مجوز از سوی این دفتر درمناقصه مشارکت جوید .توضیح آنکه ظرفیت آماده به کار عبارتست از مبلغ حداکثر کار مناسب مرتبط با رشته ای که در آن رتبه بندی و صلاحیت فنی اخذ نموده اید منهای باقیمانده کار در دست اجرای شما در زمان دعوت به مناقصه .
2- درصورتیکه شرکتی بدون رعایت ظرفیت آماده به کار و صلاحیت فنی خود و بدون رعایت مراتب بند 1 در مناقصه ای شرکت جوید مشمول محرومیت سه ماهه از مناقصه ها می باشد . چنانچه این شرکت برنده مناقصه شود این دفتر مراتب را برای جلوگیری از ارجاع کار به او مورد عمل قرار خواهد داد و چنین شرکتی حداقل شش ماه از مناقصه ها محروم می شود ، درصورتی که ارجاع این کار به او اجتناب ناپذیر شود و کار از طرف دستگاه اجرایی به او واگذار شود نام شرکت برای حداقل یک سال از فهرست های سازمان برنامه و بودجه حذف می شود .
3- در مواردیکه در چند مناقصه برنده شده اید و انعقاد پیمان تمامی آنها بیش از ظرفیت آماده به کار شما می باشد صرفاً مبادرت به انعقاد قرار داد با دستگاهی را بنمایید که زودتر از شما دعوت به انعقاد قرار داد نموده و بمحض تکمیل شدن ظرفیت آماده بکار از انعقاد قرار داد کارهای بعدی خود داری نمایید و مراتب را نیز برای جلو گیری از هر نوع اقدام احتمالی ، در مورد ضبط ضمانت نامه شرکت در مناقصه با ذکر مراتب تکمیل بودن ظرفیت تان به کار فرما و این دفتر اعلام دارید . این دفتر نحوه اقدام بعدی را به شما اعلام خواهد کرد . درصورتیکه خلاف ترتیب فوق عمل نموده و بیش از ظرفیت خود قرار داد منعقد نمایند طبق بند 2 با شما رفتار می شود.
4- در صورتیکه پس از وصول دعوت نامه مناقصه و یا پس از خرید اسناد مناقصه مایل به شرکت در مناقصه نیستید مراتب را در اسرع دقت با ذکر دلیل به کار فرما اعلام نموده و نسخه ای از نامه اعلام عدم تمایل خود را به این دفتر نیز ارسال دارید .
5- پس از خرید اسناد مناقصه هزینه فروش و حجم اسناد ونقشه ها را مد نظر داشته و چنانچه قیمت فروش اسناد را غیر معقول میدانید مراتب را با ذکر جزئیات به دفتر اعلام دارید ، همچنین هر نوع نقص و یاکمبود در اسناد مناقصه را اعم از آنکه در نقشه ها و مشخصات فنی و یا قیمت ها و یا مقادیر کارها و شرایط مناقصه باشد بلا فاصله بااستدلال مشخص به کار فرما واین دفتر اعلام فرمایید .
6- از دادن هر نوع پیشنهاد مشروط و مبهم و خلاف اسناد و شرایط مناقصه خودداری نمایید زیرا این پیشنهادات اصولاًمردود است لیکن تصمیم گیری رامشکل و حصول به نتیجه را در مناقصه دچار تاخیر خواهد کرد . البته چنانچه شما معتقد به دادن پیشنهاد متفاوت با شرایط مناقصه هستید باید مراتب راحداقل ده روز قبل از افتتاح پاکتها با استدلال کافی به اطلاع کار فرما برسانید تا در صورت قبولی آن مراتب را به سایر داوطلبان مناقصه نیز اعلام شود .
7- چنانچه دادن پیشنهاد واریانت از طرف کارفرما خواسته شده باشد می توانید مبادرت به دادن پیشنهاد واریانت همراه با پیشنهاد اصلی نمایید . در پایان ضین درخواست همکاری از آن شرکت برای اجرای مراتب فوق امید است به نحوی عمل نمایید که شرایط مناسب و مبتنی بر اصول نظام فنی و اجرایی برای مشارکت صحیح و منطقی و عادلانه در مناقصه ها فراهم آید .
عطاءا… هاشمی
مدیر کل دفتر امور مشاوران،سازندگان و پیمانکاران

نوع : بخش نامه

شماره انتشار : 19258

تاریخ تصویب : 1372/10/25

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

آیین‌نامه-اجرایی-قانون-امور-گمرکی(بخش3)

آیین‌نامه اجرایی قانون امور گمرکی(بخش3)

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.