ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1381 10 29

ماده-الحاقی-به-آئین-نامه-اجرایی-قانون-تشکیل-سازمان-بازرسی-کل-کشور-مصوب-1381-10-29

ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1381 10 29


شماره 30028/81/3 12/12/1381
مدیر عامل محترم روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران
به پیوست متن ماده الحاقی به آئین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 29/10/1381 ریاست محترم قوه قضائیه ارسال می گردد . خواهشمند است دستور فرمایند نسبت به انتشار مصوبه مزبور در اولین شماره آن روزنامه محترم اقدام نمایند .
معاون برنامه ریزی وامور مجلس - ولی الله خبره

کلیه افرادی که جهت انجام امر بازرسی با سازمان بازرسی کل کشور همکاری می نمایند ، موظف به ادای سوگند بشرح زیر بوده و چنانچه ادای سوگند به صورت دسته جمعی باشد ، مراسم تحلیف درمحضر رئیس قوه قضائیه و یا رئیس سازمان بازرسی کل کشور انجام خواهد شد و در صورتی که فردی برای انجام بازرسی موردی و موقت انتخاب گردد ، مراسم مذکور می باید حداقل در حضور دو نفر از مسئولان سازمان انجام شود .
بسم الله الرحمن الرحیم
من در پیشگاه قرآن کریم به خداوند قادر ومتعال که دانای آشکار و نهان است سوگند یاد می کنم که همواره حدود الهی واحکام مقدس شریعت را محترم شمارم و نسبت به نظام جمهوری اسلامی ، قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه وفادار ، متعهد و ملتزم باشم و تمام هم خود را جهت انجام ماموریتهای سازمان بازرسی کل کشور بکار گیرم واصول عدالت ، صداقت ، رازداری ، حق جویی و حق طلبی را مراعات نمایم و از آلودگی به هر امری که با تقوی ، پرهیزگاری ، شرافت و اخلاق منافات دارد ، اجتناب ورزم . تا انشاءالله در زمره اهل صدق و وفا باشم .

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16908

تاریخ تصویب : 1381/10/29

تاریخ ابلاغ : 1381/12/21

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.