لایحه قانونی راجع به وضع کارکنان اتاق منحله اصناف تهران و شهرستانها

لایحه-قانونی-راجع-به-وضع-کارکنان-اتاق-منحله-اصناف-تهران-و-شهرستانها

لایحه قانونی راجع به وضع کارکنان اتاق منحله اصناف تهران و شهرستانها


شماره 597 د 6/10/1358
وزارت آموزش و پرورش
لایحه قانونی راجع به وضع کارکنان اتاق منحله اصناف تهران و شهرستانها که در جلسه مورخ 24/9/58 بتصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است بپیوست ابلاغ میگردد.

ماده واحده – بوزارت آموزش و پرورش اجازه داده میشود نیازهای استخدامی خود را در وهله نخست از میان کارکنان اتاق منحله اصناف تهران و شهرستانها که مایل به بازخرید نیستند تأمین کند. نوع شغل و محل کار آنان را این وزارتخانه تعیین خواهد کرد. کارکنان مازاد براحتیاج برحسب اعلام وزارت آموزش و پرورش و بنابه تشخیص و معرفی وزارت کار و امور اجتماعی و تقاضای دستگاههای دولتی در اختیار سایر وزارتخانه ها و سازمانهای وابسته بدولت قرار خواهند گرفت. نوع شغل و محل کار این دسته از کارکنان نیز توسط وزارتخانه ها و سازمانهای مربوط تعیین خواهد شد.
وزارتخانه ها و سازمانهائیکه از خدمات کارکنان اتاق منحله اصناف تهران و شهرستانها استفاده خواهند کرد، لازم است با سازمان تأمین اجتماعی تماس بگیرند و برای احتساب سوابق خدمت گذشته آنان اقدام کنند.
حقوق افراد فوق الذکر در سال 1358 از تاریخ اشتغال تا آخر سال 58 بعلاوه یکماه اضافی از محل اعتبارات جهاد سازندگی تعیین و پرداخت خواهد شد. از اول سال 1359 اعتبار لامز جزء بودجه جاری دستگاههای ذیربط منظور خواهد شد.
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار : 10170

تاریخ تصویب : 1358/09/24

تاریخ ابلاغ : 1358/11/01

دستگاه اجرایی : وزارت آموزش و پرورش -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.