تصویبنامه در خصوص تصمیمات نمایند ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده

تصویبنامه-در-خصوص-تصمیمات-نمایند-ویژه-رئیس-جمهور-در-امور-مربوط-به-بازسازی-مناطق-جنگ-زده

تصویبنامه در خصوص تصمیمات نمایند ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده


شماره 13151/ت 45931ه 14/8/1382

هیات وزیران در جلسه مورخ 4/8/1382 بنا به پیشنهاد شماره ب/31/323 مورخ 3/11/1380 وزارت کشور و به استناد اصل یکصد وسی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود.
الف - کلیه تصمیمات نماینده ویژه رئیس جمهور در امور مربوط به بازسازی مناطق جنگ زده که به استناد اصل یکصد وبیست وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شده است و همچنین مجموعه ضوابط و دستورالعملهای نحوه پرداخت خسارات مردمی مناطق جنگزده ، موضوع تصمیم نامه شماره 15023/ت 23134ه مورخ 19/4/1379 در حدود قوانین و مقررات تنفیذ می گردد و مبنای ادامه کار بازسازی می باشد.
ب - تشکیلات و نمودار سازمانی موجود گروههای پیگیری و نظارت امور بازسازی استانهای جنگ زده کشور به منظور پاسخگویی به مسائل باقی مانده و انجام بازسازی استانهای جنگ زده کشور به منظور پاسخگویی به مسائل باقی مانده وانجام امور بر اساس شرح وظایف تعیین شده در استانداریهای خوزستان ، کرمانشاه ، ایلام ، کردستان و آذربایجان غربی زیر نظر استانداران ذیربط قرار می گیرد و اعتبارات جاری مورد نیاز توسط سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استانهای یاد شده به سرجمع اعتبارات جاری استانداریهای مذکور در این مدت اضافه می گردد.
ج - اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه ها بازسازی در استانهای جنگزده و همچنین اعتبارات بازسازی در روستاهای مناطق ممنوعه نوار مرزی ، موضوع مانده مطالبات مردمی اعم از خسارتهای مسکونی ، تجاری ، خدماتی و فرهنگی مطالبات پیمانکاران و اجرای پروژه های آماده سازی سایتهای واگذار شده به مهاجران در شهرستانهای جنگزده و مطالبات مربوط به تملک اراضی شهری تا پایان برنامه سوم ، بنا به پیشنهاد مشترک استانداریها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانهای ذیربط کماکان توسط سازمانهای مدیریت و برنامه ریزی کشور در لایحه بودجه سنواتی پیش بینی می گردد.
د - حق بیمه سنواتی گذشته کارکنان سابق بنیادهای امور مهاجران و ستادهای بازسازی که احکام قطعی آنها از طریق دیوان عدالت اداری صادر گردیده است ، توسط سازمان تامین اجتماعی به عنوان دیون دولت اعلام و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف به پیش بینی اعتبار مورد نیاز در لوایح بودجه سنواتی می باشد.
ه - سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پستهای مورد نیاز دفتر امور مناطق بازسازی شده جنگ تحمیلی را براساس پیشنهاد وزارت کشور تصویب و اعلام می نماید.

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 17109

تاریخ تصویب : 1382/08/04

تاریخ ابلاغ : 1382/09/01

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.