قانون تامین خدمات درمانی عائله درجه یک افزارمندان ارتش شاهنشاهی و ژاندارمری کشور شاهنشاهی

قانون-تامین-خدمات-درمانی-عائله-درجه-یک-افزارمندان-ارتش-شاهنشاهی-و-ژاندارمری-کشور-شاهنشاهی

قانون تامین خدمات درمانی عائله درجه یک افزارمندان ارتش شاهنشاهی و ژاندارمری کشور شاهنشاهی


ماده واحده - به سازمان تامین خدمات درمانی عائله درجه یک افسران و همافران و کارمندان ارتش شاهنشاهی و ژاندارمری کشور شاهنشاهی و شهربانی کشور شاهنشاهی ، اجازه داده می شود از تاریخ 25/12/2534 خدمات درمانی عائله درجه یک افزارمندان شاغل و همچنین افزارمندان بازنشسته و عائله درجه یک آنان و نیز افزارمندان معلول و عائله درجه یک آنان و مستمری بگیران را در مقابل هر نوع بیماری و زایمان طبق ضوابط مذکور در قانون تاسیس سازمان تامین خدمات درمانی عائله درجه یک افسران و همافران و کارمندان ارتش شاهنشاهی و ژاندارمری کشور و شهربانی کشور تامین نماید.
تبصره 1 - از نظر این قانون عائله درجه یک عبارت از فرزندان و پدر و مادر تحت تکفل و همسر می باشد.
تبصره 2 - هزینه خدمات درمانی اشخاص مذکور در تبصره 1 این قانون معادل شش درصد حقوق ماهانه افزارمندان ارتش شاهنشاهی و یا ژاندارمری کشور شاهنشاهی است که به ترتیب زیر تامین خواهد شد:
الف - در مورد شاغلین - معادل چهار درصد حقوق ماهانه افزارمندان شاغل از محل بودجه وزارت جنگ و یا ژاندارمری کشور شاهنشاهی تامین و دو درصد بقیه از حقوق ماهانه افزارمندان شاغل کسر و به سازمان پرداخت خواهد شد.
ب - در مورد بازنشستگان و معلولین - معادل چهار درصد حقوق ماهانه افزارمندان بازنشسته و معلول از محل بودجه وزارت جنگ و یا ژاندارمری کشور شاهنشاهی تامین و دو درصد بقیه از حقوق ماهانه افزارمندان بازنشسته و معلول کسر و به سازمان پرداخت خواهد شد.
ج - در مورد مستمری بگیران - معادل چهاردرصد حقوق مستمری آنان از محل بودجه وزارت جنگ و یا ژاندارمری کشور شاهنشاهی تامین و دو درصد بقیه از حقوق مستمری آنان کسر و به سازمان پرداخت خواهد شد. قانون فوق مشتمل بر یک ماده و دو تبصره پس از تصویب مجلس شورای ملی در جلسه روز یشنبه اول اسفند ماه /2535 در جلسه روز شنبه هفتم خرداد ماه دو هزار و پانصد و سی و شش شاهنشاهی به تصویب مجلس سنا رسید.
رییس مجلس سنا - جعفر شریف امامی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1356/03/07

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.