قانون تعیین منابع مالی اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری

قانون-تعیین-منابع-مالی-اجرای-قانون-تعاریف-و-ضوابط-تقسیمات-کشوری

قانون تعیین منابع مالی اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری


ماده واحده - به منظور تامین منابع مالی لازم برای اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری ،
1 - بند (ب ) تبصره 66 قانون بودجه سال 1363 کل کشور به شرح زیر اصلاح می گردد:
ب - اجازه داده می شود از محل اعتبار ردیف 503059 قانون بودجه سال 1366 کل کشور و قوانین بودجه سالهای بعد تا معادل سی در صد درآمدی که در اجرای بند (الف ) این تبصره وصول و به حساب درآمد عمومی منظور می شود، به عنوان اعتبار جاری قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری در اختیار وزارت کشور قرار گیرد و تا معادل 65% درآمد وصولی موضوع بند (الف ) مذکور از طریق فرمانداریها یا بخشداریها و یا شهرداریهای حوزه هر معدن به ترتیبی که در آیین نامه اجرایی این تبصره تعیین می شود به عنوان اعتبار عمرانی بر اساس موافقتنامه هایی که با سازمان برنامه و بودجه استان مربوط مبادله خواهد شد، به مصرف عمران شهرها و روستاها برسد.
2 - بند (ک ) تبصره 12 قانون بودجه سال 1366 کل کشور لغو می گردد.
3 - وزارت کشور مکلف است کلیه عوارض نفت و گاز و مواد نفتی را که در خارج از محدوده شهرها وصول می شود، موضوع ماده 106 قانون شهرداریها را برای اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری اختصاص دهد.
تبصره - پس از تاسیس هر واحد تقسیماتی هزینه های جاری مربوط به ادارات تشکیل شده همه ساله باید در بودجه استانداریهای ذیربط در لایحه بودجه کل کشور منظور شود.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه روز سه شنبه بیست و ششم خرداد ماه یک هزار و سیصد و شصت و شش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 3/4/1366 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1366/03/26

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.