قانون اصلاح قسمتی از بند (ب ) تبصره 16 قانون بودجه سال 1368 کل کشور

قانون-اصلاح-قسمتی-از-بند-(ب-)-تبصره-16-قانون-بودجه-سال-1368-کل-کشور

قانون اصلاح قسمتی از بند (ب ) تبصره 16 قانون بودجه سال 1368 کل کشور


ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون قسمت 3 از بند (ب ) تبصره 16 قانون بودجه سال 1368 کل کشور به شکل زیر اصلاح می گردد:
3 - صاحبان مشاغل در هر شهرستان در موقع پرداخت مالیات متعلقه می توانند پروژه های عمرانی مورد نظر خود را در همان شهرستان و یا هر شهرستان دیگر که به تصویب کمیته برنامه ریزی استان مربوطه رسیده باشد، مشخص و واریز نمایند. 20% از مالیات مشاغل وصولی شهرستان تهران و 30% مالیات وصولی شهرهای اصفهان ، کرج ، قم ، تبریز، مشهد، کرمان ، شیراز، رشت و ساری جهت طرحهای عمرانی بخشهای محروم و استان های جنگی کشور قابل تخصیص می باشد. حداکثر 7% از مالیات مشاغل وصولی شهرستان تهران قابل تخصیص و مصرف برای پروژه های مصوب استان تهران بوده و مابقی مالیات مشاغل شهرستان مذکور از طرف مودیان مالیاتی قابل تخصیص و مصرف برای پروژه های مصوب دیگر شهرستانهای کشور به استثنای شهرهای اصفهان ، قم ، تبریز، مشهد، کرمان ، شیراز، رشت و ساری می باشد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی معادل ریالی وجوه موضوع این ردیف را از محل اعتبار ردیف 503082 قسمت چهارم این قانون تامین و به حساب درآمد حاصله از مالیات مشاغل منظور خواهد نمود.
تغییرات لازم در آیین نامه اجرایی این تبصره باید متناسب با این اصلاحیه ، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تصویب صورت پذیرد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و شصت و هشت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 27/2/1368 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1368/02/27

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.