قانون اصلاح قانون راجع به نحوه شمول قانون استخدام کشوری درباره کارکنان انشکده پزشکی مصوب 1360 11 13

قانون-اصلاح-قانون-راجع-به-نحوه-شمول-قانون-استخدام-کشوری-درباره-کارکنان-انشکده-پزشکی-مصوب-1360-11-13

قانون اصلاح قانون راجع به نحوه شمول قانون استخدام کشوری درباره کارکنان انشکده پزشکی مصوب 1360 11 13


ماده واحده -
1 - سوابق خدمت کلیه کارکنان دانشکده پزشکی امام رضا که در تاریخ صویب لایحه قانونی شمول مقررات قانون استخدام کشوری به کارکنان دانشکده زشکی امام رضا وابسته به دانشگاه مشهد (27/1/1359) به طور تمام وقت و در قابل دریافت دستمزد در خدمت دانشکده مزبور بوده اند اعم از سابقه خدمت در انشکده نامبرده و سایر ادارات و موسسات آستان قدس و سوابق خدمت دولتی نان از لحاظ اعطا پایه قابل احتساب خواهد بود.
2 - کلیه کسور پرداختی سنوات خدمت مستخدم به صندوق بازنشستگی آستان دس رضوی به صندوق بازنشستگی کشوری انتقال می یابد و معادل سهم کارفرما که ستان قدس رضوی بابت بازنشستگی مستخدم پرداخت نموده است از محل ردیف ماره 503001 به صندوق بازنششتگی کشوری پرداخت خواهد شد. سنوات مذکور از حاظ بازنشستگی و وظیفه قابل احتساب می باشد ملاک تعیین کسور بازنشستگی آن دت از سنوات خدمت آستان قدس یا دولتی گذشته این قبیل مستخدمین که بابت ن کسور بازنشستگی پرداخت نکرده اند اولین حقوق گروه و پایه ای است که به
موجب قانون استخدام کشوری برای آنان برقرار می گردد. گروه این مستخدمین بر ساس شرایط احراز در تاریخ تصویب این قانون تعیین می شود.
تبصره - مستمری بازنشستگی ، مستمری ازکارافتادگی و مستمری وراث ظیفه بگیر که تا تاریخ 27/1/1359 بر اساس مقررات آستان قدس برقرار شده ست کماکان طبق مقررات مربوطه و به وسیله آستان قدس پرداخت خواهد شد.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحد و یک تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه یکم بان ماه یک هزار و سیصد و شصت و هفت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ /8/1367 به تایید شورای نگهبان رسیده است .
رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی




نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1367/08/01

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

قانون-بودجه-سال-1392-کل-کشوربخش-اول

قانون بودجه سال 1392 کل کشوربخش اول

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.