مصوبه شورای عالی اداری راجع به مشارکت مردم در اداره امور تحقیق امر واگذاری بخشی از فعالیتهای اجرایی

مصوبه-شورای-عالی-اداری-راجع-به-مشارکت-مردم-در-اداره-امور-تحقیق-امر-واگذاری-بخشی-از-فعالیتهای-اجرایی

مصوبه شورای عالی اداری راجع به مشارکت مردم در اداره امور تحقیق امر واگذاری بخشی از فعالیتهای اجرایی


شماره 4911 / د ش - 16/12/1372

کلیه وزارتخانه ها ، سازمانها ، موسسات و شرکتهای دولتی
شورای عالی اداری در 52 اجلاس مورخ 10/12/1372 ، بنا به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین حداکثر موجبات سازمانی و مدیریتی اجرای سیاست دولت مبنی بر مشارکت مردم در اداره امور و تحقق امر واگذاری بخشی از فعالیتهای اجرایی به ویژه امور عمومی و خدماتی به بخشهای غیر دولتی متناسب با امکانات آن بخشها تصویب نمود :
1 ـ کمیسیونی به ریاست دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با عضویت معاونین وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی تعاون ، کار و امور اجتماعی ، سازمان برنامه و بودجه و حسب مورد معاون دستگاه ذی ربط تشکیل میگردد . کمیسیون واگذاری موظف است با تشکیل جلسات لازم نسبت به تشخیص و تعیین و تصویب امور قابل واگذاری دستگاههای دولتی به بخشهای غیر دولتی و ساز و کار اجرایی مناسب هر مورد اقدام نماید .
2 ـ این کمیسیون ، کمیسیون تخصصی شورای عالی اداری در واگذاری امور محسوب و تصمیمات آن پس از تصویب شورای عالی اداری قابل اجرا خواهد بود .
3 ـ کلیه دستگاههای دولتی موظفند در اجرای مصوبه شماره 29 / د ش مورخ 2/11/1369 شورای عالی اداری و دستورالعملهای مربوط ، موارد قابل واگذاری را در قالب پیشنهادهای مناسب تهیه و تنظیم و در اختیار کمیسیون قرار دهند .
4 ـ با واگذاری امور موضوع این مصوبه ،پستهای سازمانی مرتبط با وظایف و فعالیتهای دستگاه در زمینه امور از تشکیلات تفصیلی دستگاه حذف می گردد .
5 ـ مسئولیت اجرای این مصوبه با دبیر کل سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواهد بود و گزارش پیشرفت کار کمیسیون را مرتبا به شورای عالی اداری ارایه می نماید .
معاون رییس جمهور و دبیر شورای عالی اداری ـ سید محمد میر محمدی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1372/12/10

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.